صندوق فروشگاهی ZEC مدل MAC-WIDE

رنگ : مشکی, سفید
صفحه لمسی : True flat Capacitivetouch screen
وضوح تصویر : ۱۹۲۰۴ در ۱۰۸۰
ابعاد : ۴۳۰*۱۹۰*۴۳۰
حافظه رم : ۴GB
هارد : ۱۲۸GB
مدت زمان گارانتی : ۲ سال
با گارانتی طلایی مرکز خدمات ZEC

نمایشگر دوم بصورت انتخابی میباشد

 

 

توضیحات بیشتر

صندوق فروشگاهی مدل Mac Wide از برند پرطرفدار ZEC است که با ظاهری فوق العاده جذاب طراحی شده است. این مدل صندوق نسبت به دیگر صندوق‌های فروشگاهی بسیار خاص و متفاوت و ساخته شده از جنس آلومینیوم است. به همین خاطر مقاومت بسیار بالایی دارد و مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. صندوق فروشگاهی Mac Wide دارای پردازنده اینتل Intel Celeron مدل j6419 است که با حافظه رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های این صندوق می‌توان به دو نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی لمسی خازنی با وضوح تصویر HD اشاره کرد که نمایشگر دوم برای مشتری جهت مشاهده محصولات و قیمت تعبیه شده است.

کار کردن با این صندوق بسیار ساده و راحت است و براحتی روی انواع میز نصب می‌شود و امکان اتصال کارتخوان و سیستم عامل با دستگاه وجود دارد. این صندوق را می‌توانید در دو رنگ مشکی و سفید سفارش دهید و از ویژگی‌های منحصربهفرد و ظاهر خاص و زیبای آن بهره مند شوید.

صندوق فروشگاهی ZEC مدل Mac Wide یک صندوق فروشگاهی از برند ZEC می باشد. بدنه این صندوق فروشگاهی از جنس آلومینیوم بوده و از مقاومت خوبی برخوردار است. این دستگاه از نظر ظاهری تشابهات زیادی به مدل های دیگر صندوق های فروشگاهی ZEC مانند Mac و Wide دارد. میتوان گفت این صندوق مک واید از سری صندوق های زد ای سی همانند دیگر محصولات زد ای سی از زیبایی قابل توجهی برخوردار بوده و مناسب صاحبان کسب و کاری است که زیبایی صندوق های فروشگاهی برایشان لازم یا حداقل مهم است. 

صندوق فروشگاهی زد ای سی مک واید از پردازنده اینتل Intel Celeron مدل j6412 بهره میبرد؛ حافظه رم آن ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD میباشد که به انجام پردازش هرچه سریعتر کمک شایانی میکند. صندوق زد ای سی مک واید دارای دو نمایشگر۱۵.۶ اینج لمسی خازنی با وضوح تصویر HD میباشد که البته صفحه نمایشگر دوم آن که مربوط به مشتری است، به صورت آپشنال ارائه می‌شود. (نمایشگر ۱۲ اینچی)

از سایر مشخصات مهم صندوق فروشگاهی ZEC مدل Mac Wide میتوان به امکان نصب آسان کارتخوان و سیستم عامل Posready7 اشاره کرد. این صندوق تنها در سام استور با گارانتی ۲ ساله مرکز خدمات زد ای سی ارائه شده و در رنگ های مشکی و سقید آماده فروش به مشتریان عزیز می باشد. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و ارسال کاتالوگ میتوانید از مشاوره ۱۰۰٪ رایگان کارشناسان وبسایت سام استور بهره‌مند شوید.

صندوق فروشگاهی POS: صندوق فروشگاهی POS در اصل یک سیستم کامپیوتری است که از نرم افزار های مخصوص فروشگاهی و حسابداری استفاده میکند. سیستم عامل و نرم افزار های این صندوق های فروشگاهی قابل ارتقا هستند و برای خواندن بارکد ها به بارکد خوان نیاز دارند. برخی از صندوق های فروشگاهی بدون نیاز به موس و کیبورد عمل کرده و به صورت تاچ هم برای مشتری و هم برای خریدار عمل می‌کند. این صندوق های فروشگاهی عمدتا در بین هایپرمارکت ها و رستوران های زنجیره ای استفاده می‌شود.

 

مشخصات فنی

CPU Intel Celeron J6412 Quad-Core
Ram ۴GB
هارد(SSD) ۱۲۸G
درگاههای اتصال Rj45*1 ,USB2.0*5 , USB3.0*1 ,RS232*2
Parallel port*1
ابعاد ۴۳۰*۱۹۰*۴۳۰
صفحه لمسی True flat Capacitive touch screen
نمایشگر ۱۵inch 
نمایشگر دوم  ۱۱٫۶inch
  • طراحی یکپارچه و زیبا
  • متناسب با انواع دکوراسیون
  • درگاه های ارتباطی متنوع برای اتصال انواع دستگاه ها ، قفل های نرم افزاری ،نمایشگر و …
صندوق فروشگاهی ZEC مدل MAC-WICDE
صندوق فروشگاهی ZEC مدل MAC-WICDE
  • بسیار سبک و کم حجم
  • پایه المینیومی مقاوم
  • نمایشگر دوم (نمایشگر مشتری) LCD

فرم درخواست مشاوره و لیست قیمت کالا

جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت و شرایط فروش ، با کارشناسان صنایع سام تدبیر (سهامی خاص) از فرم زیر اقدام فرمایید.
کارشناسان ما پس از دریافت فرم سفارش با شما تماس خواهند گرفت تا ثبت سفارش شما را تکمیل نمایند.

    آدرس ما:

    تهران، هفتم تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی ، خیابان گلریز پلاک ۶

    زمان کاری شرکت

    شنبه تا پنجشنبه از ۸ صبح لغایت ۵ بعد از ظهر

    همچنین میتوانید با شماره های ۴۳۴۹۷-۰۲۱ داخلی ۴۰۰ و ۴۰۲ تماس بگیرید و بصورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
    خدمات پس از فروش
    مرکز خدمات پس از فروش ZEC زیر مجموعه شرکت فنی و مهندسی سام تدبیر عضو گروه شرکت‌های سام از سال ۱۳۹۶ به منظور ارائه خدمات گارانتی، سرویس، تعمیر و نگهداری دستگاه ها و تجهیزات فروشگاهی، اداری با برند های ZEC, ZOA POS, WINCODE, XPRINTER به مخاطبان، فعالیت خود را آغاز نموده است.
    xprinter
    wincode
    zec
    zoapos