سام تدبیر

شرکت صنایع سام تدبیر با سالها تجربه و سابقه درخشان در زمینه تامین و فروش قطعات سخت افزاری و نرم افزاری، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

تلفــن: 40883401-021

خرید لیبل پرینتر ارزان و با کیفیت Wincode

  • توسط محمد صدرزاده
  • سپتامبر 22, 2020
  • 0 دیدگاه
  • 1733 نمایش ها
خرید لیبل پرینتر ارزان و با کیفیت Wincode

 لیبل پرینتر یا دستگاه برچسب زن ، یکی از انواع چاپگرهاست که برای چاپ انواع برچسب (لیبل) ، لوگو ، بارکد و … مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپگر بارکد (برچسب) کاربردهای وسیعی دارد، از جمله مدیریت انبارداری، چاپ قیمت فروش، چاپ بارکد، برچسب‌های بسته بندی، چاپ روی بسته‌های خون و نمونه‌های آزمایشگاهی ، مدیریت دارایی های ثابت و …

خرید لیبل پرینتر ارزان و با کیفیت Wincode

تکنولوژی لیبل پرینتر ها :

انتقال حرارت (Thermal Transfer)

حرارت مستقیم (Direct Thermal)

 

پرینتر های حرارتی غیر مستقیم ( Thermal Transfer ) :

چاپگرهای انتقال حرارت مستقیم یا Thermal Transfer برای محیط‌ های سخت، بیشترین کاربرد را دارند. چاپ‌های این نوع چاپگرها را می‌‌توان در حوزه‌هایی از بارهای فرودگاهی تا انواع لیبل‌های مخصوص حمل بار و کالاهای موجود در قفسه‌ها دید.

چاپگرهای انتقال حرارت از همان تکنولوژی چاپگرهای حرارتی مستقیم ( بدون ریبون چاپ می‌گیرند) استفاده می‌‌کنند.

چاپ انتقال حرارتی از یک ریبون رول چاپی نازک و یکبار مصرف استفاده می‌‌کند که وقتی از طریق هد حرارتی ذوب می‌‌شود برای شکل دادن تصویر بر روی لیبل قرار می‌‌گیرد و با انواع کاغذها سازگار است .

هد چاپی حرارتی برای ذوب مرکب بر روی سطح لیبل مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. ریبون پلی‌استر سپس کنار می‌‌رود و تصویری ثابت و منفعل از خود بر جای می‌‌گذارد. لیبل‌های انتقال حرارتی به سهولت از طریق سطح شفاف و شکننده خود قابل شناسایی هستند  .

خرید لیبل پرینتر ارزان و با کیفیت Wincode

لیبل پرینتر حرارتی مستقیم (Direct Thermal) :

این دستگاه از هد حرارتی و کاغذهای حساس به حرارت استفاده می‌‌کنند که هنگام عبور از زیر هد، تیره می‌‌شود. هد چاپی اغلب از نقاط مربع شکل تشکیل شده و با کنترل ریزپردازنده سرد می‌‌شود. چاپ حرارتی مستقیم یک تکنولوژی قدیمی است که ابتدا برای ماشین‌های کپی و فکس ارزان قیمت طراحی شده و سپس به تکنولوژی مناسب برای چاپ بارکد تبدیل شده است .

تصاویر با استفاده از چینش نقاط در زیر هد چاپی شکل می‌‌گیرند. چاپ حرارتی مستقیم یک انتخاب عالی برای لیبل‌های حرارتی (لیبل هایی که به حرارت حساسیت دارند و بدون نیاز به جوهر و ریبون بروی آنها چاپ گرفته می‌شود) و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است .

 

لیبل پرینتر ارزان و با کیفیت

اگر به دنبال یک لیبل پرینتر با کیفیت و قیمت مناسب برای کسب و کار خود باشید ، لیبل پرینترهای Wincode  با هد قوی و سخت افزاری به روز بهترین انتخاب شما می باشد .  این دستگاه به دلیل کیفیت مناسب و قیمت نسبتاً پایین حضور فعالی در بازار بارکد پرینتر دارد.

چاپگرهای  لیبل Wincode با استفاده از دو تکنولوژی چاپ حرارت مستقیم و انتقال حرارت مناسب برای چاپ انواع لیبل و بارکد می باشد .

عرض چاپ این لیبل پرینتر ۱۰۸ میلی متر است که به راحتی می توان تمام لیبل ها و ریبون ها را در آن استفاده کرد.

لیبل پرینتر وین کد ،می تواند گزینه ای ارزان با کاربری آسان و کارآمد برای فروشگاه ها ،مراکز خدمات درمانی ،اداره ها ، مراکز خرید و صنعتی و… باشد.

خرید لیبل پرینتر ارزان و با کیفیت Wincode

می توانید برای خرید لیبل پرینتر ارزان و با کیفیت Wincode ،به همراه یک سال گارانتی خدمات پس از فروش ZEC ،از فروشگاه اینترنتی سام استور خریداری فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *