سام تدبیر

شرکت صنایع سام تدبیر با سالها تجربه و سابقه درخشان در زمینه تامین و فروش قطعات سخت افزاری و نرم افزاری، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

تلفــن: 40883401-021

معرفی کیوسک سفارش‌گیر ZEC

  • توسط محمدپور
  • آگوست 18, 2019
  • 0 دیدگاه
  • 1783 نمایش ها

کیوسک لمسی ZEC یک دستگاه سفارش گیر است که در دو سایز ۲۴ و ۳۲ اینچ طراحی شده است.این کیوسک را می توانید در دو حالت بر پایه و یا نصب به دیوار مورد استفاده قرار دهید.

سیستم عامل نصب شده بر روی کیوسک سفارش گیر ZEC ویندوز ۱۰ است و از این لحاظ کاملا شبیه یک کامپیوتر است که می توانید نرم افزار های مالی مورد نیاز خود را نیز روی آن نصب کنید.
یکی از ویژگی هایی که کیوسک ZEC را از محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می کند، کیفیت عالی سخت افزار آن است.

مشخصات سخت افزاری کیوسک های ZEC

برد اصلی (Motherboard) کیوسک ZEC از برند معتبر Seavo ، یکی از معتبرترین برندهای تولید برد در دنیا است و شرکت های معتبری همچون NCR ، Partnert  و Posbank از این برند استفاده می کنند.

Ram و هارد mini SSD کیوسک ZEC از برند Kingstone و پنل ال ای دی این کیوسک ساخت شرکت میتسوبیشی ژاپن است.صفحه لمسی این کیوسک، Frameless است که دسترسی به گوشه های صفحه را به آسانی مهیا کرده است. تاچ خازنی  این دستگاه، محصول برند تایوانی Digniy است که همین موضوع کیفیت صفحه ی لمسی این کیوسک را تضمین می کند.از دیگر ویژگی های برجسته ی کیوسک ZEC دارا بودنپرینتر حرارتی و با قابلیت قراردادن رول کاغذی ۸ سانتی متری با طول ۶۰ متر است، همچنین باز شدن درب پرینتر از جلو، به راحتی امکان تعویض رول را برای شما مهیا کرده است.

لوازم جانبی همراه کیوسک ZEC

  • بارکدخوان نصب شده داخل این دستگاه امکان خوانش انواع بارکدهای دوبعدی و یک بعدی را دارد.
  • دستگاه پوز بانکی نصب شده روی کیوسک لمسی ZEC به مشتریان این امکان را می دهد که پس از دریافت فیش یا فاکتور خرید، هزینه را به وسیله کارت بانکی پرداخت کنند.
  • این دستگاه توسط Wifi دوآنتنه می تواند به LAN داخلی یا اینترنت متصل شود.
  • با خرید کیوسک لمسی ZEC، شما علاوه بر یک کامپیوتر، یک فیش پرینتر، یک دستگاه پوز و یک بارکد خوان، یک نیروی کارآمد خواهید داشت که نه تنها به مرخصی نمی رود! بلکه نیاز به حقوق ماهیانه هم ندارد!

در این مقاله به معرفی دستگاه جدید کیوسک لمسی ZEC  پرداختیم که به عنوان بهترین کیوسک در بازار میتوان از آن نام برد . در پایان امیدواریم این مقاله به تصمیم گیری بهتر جهت تجهیز فروشگاه شما عزیزان کمک کرده باشد.

همین الآن می توانید این کیوسک لمسی را از طریق فروشگاه اینترنتی سام استور سفارش دهید.
گارانتی پس از فروش این محصول فقط با ضمانت خدمات پس از فروش ZEC
تلفن: ۴۰۸۸۳۴۰۱ و ۴۰۸۸۳۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *