سام تدبیر

شرکت صنایع سام تدبیر با سالها تجربه و سابقه درخشان در زمینه تامین و فروش قطعات سخت افزاری و نرم افزاری، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

تلفــن: 40883401-021

معرفی کشوی پول و انواع آن

  • توسط محمدپور
  • نوامبر 5, 2019
  • 0 دیدگاه
  • 1007 نمایش ها
کشوی پول چیست؟

با پیشرفت فناوری های مختلف ، همه به دنبال حذف پول نقد و استفاده هرچه بیشتر از کارت های بانکی در معاملات هستند.اما سهولت استفاده از پول نقد و کارآیی آن اجتناب ناپذیر بوده و کشوی پول صندوق فروشگاهی نیز همچنان پررونق و کاربرد بالایی دارد.

به زبانی ساده کشوی پول یک دخل قابل حمل و جابجایی است. کشوی پول دستگاهی برای حفظ ایمنی پول و جلوگیری از سرقت و همچنین دسته بندی کردن اسکناس و سکه و در حالت کلی برای افزایش سرعت فروش محصول در فروشگاه از کشوی پول استفاده می کند.

بدون صندوق پول اداره و مدیریت فروشگاه های امروزی سخت وتقریبا غیر ممکن می شود. تعداد مشتریان ، حجم خرید ، فرآیند ترخیص کالای خریداری شده مستلزم سرعت بالا و از همه مهمتر دقت بالایی می باشد که خرید کشوی پول صندوق فروشگاهی را برای فروشگاه ها و مجموعه ها اجباری می کند.

انواع کشوی پول

بعمدتاّ دو نوع کشوی پول معمولی و دیجیتال در بازار موجود هستند. فرق کشوی پول دیجیتال و معمولی در یک نکته اصلی است وجود کابل اتصال مستقیم به فیش پرینتر که بر روی کشوی پول دیجیتال تعبیه  شده . در صورتی که کشوی پول معمولی فقط مجهز به دکه یا کلید می باشد.

کشوی پول دیجیتال در دو نوع کشویی (۵ خانه و ۴ خانه) ودر دار (Flip Top) موجود اند. که هر یک از ویژگی های خاصی برخوردارند. که با توجه به این ویژگی ها قیمت های متفاوتی دارند.

معرفی کشوی پول و انواع آن

ویژگی های کشوی پول زد ای سی ZEC

کشوی پولZEC  در مدل هایZE410 ,ZE510 , ZE40 ,ZE50  طراحی شده

این کشوی پول قابلیت اتصال مستقیم به فیش پرینتر را دارد

دارای ۴ محفظه ورود اسکناس و ۲محفظه ورود سکه و یک شیار ورود چک و تراول می باشد.

کشوی پول زد ای سی ZEC همچنین دارای زنگ هشدار هنگام باز شدن است که از دزدی و سوءاستفاده دیگران جلوگیری می کند.

اگر تخفیف هایی قرار است بر روی کالا اعمال کنید،با وجود کشوی پول فروشگاهی میتوانید به سرعت این کار را انجام داده و زمان زیادی را صرف این موضوع نکنید.

و…

معرفی کشوی پول و انواع آن معرفی کشوی پول و انواع آن

نکاتی که در خرید کشوی پول باید در نظر گرفت:
  • فضا و مکان خود را بررسی کنید مثلا کشوی شما باید بالای پیش خوان باشد یا زیر آن و چقدر فضا را قرار است اشغال کند و وقتی دَرِ ان باز میشود فضای کافی وجود داشته باشد
  • کیفیت کشو ، طول عمر ، قابلیت اطمینان و طول ضمانت هر کالایی را بررسی کنید . این محصول مربوط به
  • میزان ترافیک کاری خود را بسنجید و شاید کشوی معمولی که برای کسب و کار سبک و متوسط طراحی شده مناسب کار شما باشد .
  • بعضی از کشوها معمولا نیاز به برق و آداپتور جداگانه ای ندارند و با کابل rg59 و یا کابل سریال و رابط usb استفاده می شود و بدون برق هم دستی با کلید باز می شود ولی کشوهایی نیز وجود دارند که دارای آداپتور جداگانه ای می باشند.
  • بعضی از کشوها زیر فضای سکه و اسکناس مکانی برای قرار دادن اسکناس های درشت و یا چک پول دارند یعنی قفسه سکه قابل برداشن می باشد و حتی برخی از کشوها دارای نگهدارنده های فلزی قابل تنظیم می باشند.
  • هر نرم افزار و درایور فیش پرینتر معمولا دارای آپشنی می باشند که کشوی پول بصورت خودکار بعد از هر رسید و یا قبل از پرینت رسید باز می شوند و وقتی کلید را بردارید در مواقع غیر از چاپ رسید کشو باز نمی شود این راه امنیت کشو را بالا می برد.
  • کشوها بصورت درب ریلی به جلو باز می شوند و یا بصورت رو به بالا که گاهها در این مورد قفسه داخلی قابل حمل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *