سام تدبیر

شرکت صنایع سام تدبیر با سالها تجربه و سابقه درخشان در زمینه تامین و فروش قطعات سخت افزاری و نرم افزاری، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

تلفــن: 40883401-021

چاپگرهای آشپزخانه رستوران

  • توسط admin
  • ژانویه 15, 2023
  • 0 دیدگاه
  • 234 نمایش ها

راهنمای کامل چاپگرهای آشپزخانه برای رستوران‌ها و تنظیمات چاپ آشپزخانه

گاهی اوقات شما قدر چیزهای ساده‌ای را که زندگی شما را آسان‌تر می کند تا زمانی که از بین نروند، نمی‌دانید. به عنوان مثال، یکی از سخت ترین روزهای کار در خرده فروشی زمانی فرا می رسد که چاپگر فیش، خراب شود، که اتفاقاً  یکی از شلوغ ترین روزهایی که تا به حال در کار پیش آمده است . مجبور می شویم سفارشات را روی کاغذ یادداشت کنیم، همراه با اصلاح‌کننده‌ها و دستورالعمل‌های ویژه برای دادن به همکار که مجبور می‌شود نوشته های من را تفسیر کند، همه این‌ها در حالی است که هر دوی ما بیهوده تلاش می‌کنیم تا سخت‌افزار شکسته را تعمیر کنیم .

منظور  این است که چاپگرهای آشپزخانه می‌توانند زندگی شما را به عنوان کارگر رستوران بسیار آسان تر کنند. اگر کسب و کاری دارید که بزرگتر از یک کافه ساده یا خدمات سریع است، تقریباً به یک دستگاه و احتمالاً چندین دستگاه نیاز دارید. آنها می توانند روند سفارش شما را ساده کنند و به طور چشمگیری خطاها را کاهش دهند، که در نهایت منجر شود مشتریان، خوشحال تر و سود بیشتر برای شما به وجود بیاید.  بسیاری از پرینترهای بی کیفیت نیز شما را خیلی عقب نمی‌اندازند. در واقع، اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، می‌توانید به طور کلی یک بسته سخت افزاری خریداری کنید که شامل یک پرینتر است. اما اجازه دهید به عقب برگردیم و به شما نشان دهیم که چاپگرهای آشپزخانه دقیقا چگونه کار می کنند و چرا باید آنها را در نظر بگیرید.

چاپگر آشپزخانه چگونه کار می کند؟

اگر فکر می‌کنید که به نظر می‌رسد این باید یک فرآیند بسیار ساده باشد، حق با شماست! تقریباً هر سیستم فروش با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب، این قابلیت را ارائه می‌دهد. هنگامی که سفارشی را در نرم افزار ثبت می‌کنید، در هر جایی که چاپگر خود را در آشپزخانه نصب کرده باشید، سفارش مشتری ظاهر می‌شود، احتمالاً جایی که دیدن و شنیدن توسط آشپزهای شما راحت باشد. این جایگزین روزهایی است که سرور یا صندوقدار سفارشی را با دست یادداشت می‌کرد و آن را پیاده به آشپزخانه می‌رساند یا آن را به تخته اطلاعات می‌چسباند.  همانطور که خواهید دید، می تواند کارایی شما را با سرعتی  قابل توجه افزایش دهد و با کاهش اشتباهات به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

در چاپگر آشپزخانه به دنبال چه چیزی باشیم

در حالی که یک چاپگر، یک قطعه نسبتا ساده از تجهیزات است، همه چاپگرهای آشپزخانه به یک اندازه ساخته نمی شوند .چاپگرهای حرارتی معمولاً در رستوران‌ها و… استفاده می‌شوند و می‌توانند در این ظرفیت خوب کار کنند، اما زمانی که سفارش‌ها سریع و زیاد می‌شوند، ممکن است مشکلاتی از قبیل هنگ کردن و…ایجاد شود به همین دلیل چاپگرهای حرارتی باید دارای استاندارد های جهانی باشند که در کار شما خللی ایجاد نشود.
هنگام انتخاب چاپگر خود، در حالت ایده آل، اگر می‌خواهید آخرین باری باشد که به آن فکر می‌کنید. سهولت استفاده و دوام باید در درجه اول اهمیت قرار گیرد. دوام و سرعت  یک فاکتور کلیدی خواهد بود، بنابراین دقت لازم را انجام دهید. اما چند ویژگی کاربردی دیگر وجود دارد که حداقل باید در نظر بگیرید که می تواند زندگی شما را آسان تر کند.

از کار افتادن چاپگر می تواند خیلی سریع آشپزخانه شما و در نتیجه کل رستوران شما را در کمترین زمان دچار هرج و مرج کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که به راحتی قابل چشم پوشی نیست، سهولت در تغییر کاغذ چاپگر است. اگر فقط یک نفر بداند چگونه کاغذ را به درستی عوض کند: ممکن است دردسر ایجاد کند. بسیاری از مدل ها این فرآیند را سریع می کنند. مطمئن شوید که یکی از آنها را خریداری می کنید

 ۴ روش که چاپگر آشپزخانه و رسید آشپزخانه، کارایی رستوران شما را بهبود می بخشد

چاپگر شما ممکن است قدیمی باشید، و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. چیزی جذاب و دوست داشتنی در مورد سفارش دست نویس با مختصر وجود دارد که فقط گارسون و آشپز می توانند آن را تشخیص دهند. اما اگر کارایی شما (و مشتریان بالقوه شادتر) بهتر است، پس چاپگر آشپزخانه باید در لیست خرید رستوران شما باشد، و در اینجا چند دلیل برای آن وجود دارد.

  • دقت با چاپگر آشپزخانه، آشپز دقیقاً آنچه را که به نرم افزار وارد شده است می بیند. نیازی به حدس زدن دستخط شخصی یا لکه های عرق کرده یک خودکار نیست. آشپزها می توانند در آشپزخانه بمانند، و هم جلو و هم پشت صندوق می توانند مطمئن باشند که سفارش دقیق خواهد بود.
  • سرعت: پس از ثبت سفارش، درخواست مشتری بلافاصله در محل مناسب خود در آشپزخانه چاپ می شود، جایی که سرآشپز می تواند آن را بشنود وببیند و به سرعت شروع به کار کند.
  • فناوری کارآمد در کنار سرعت، اگر تجهیزات مدرن دیگری را در رستوران خود بگنجانید، در این روش می توانید از طریق  گارسون با تبلت های سفارش گیراز مشتری سفارش را گرفته و به محض ثبت در نرم افزار سفارشگیر رستورانتان دستور چاپ برای آشپزخانه و محل های تهیه غذای شما ارسال گردد.
  • اصلاح‌کننده‌های ساده مشتری با تعداد انگشت شماری دستورالعمل خاص، یا غذایی که گزینه‌های متعددی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد، می‌تواند چالشی دشوار برای سرور و آشپز باشد. داشتن یک سفارش خوب سازماندهی شده از طریق نرم افزار شما و یک چاپگر خوب با سرعت بالا و با عملکرد خوب می تواند سفارشات را شفاف کند. در بیشتر موارد، یک نرم افزاربا کیفیت  اجازه می‌دهد تا دستورالعمل‌های خاص و منحصربه‌فرد را نیز تایپ کند و از سفر به آشپزخانه صرفه‌جویی کند.

هزینه راه اندازی چاپگر آشپزخانه چقدر است؟

مانند هر چیز دیگری، قیمت‌های چاپگرهای آشپزخانه متفاوت است، بنابراین حتی زمانی که تصمیم گرفتید چاپگر خود را  خریداری  کنید باید به این نکته درچاپگرهای آشپزخانه دقت لازم را داشته باشید که این نوع از چاپگرها باید به ورودی کابل LAN مجهز باشند و دارای سرعت بالا باشند

آیا چاپگر آشپزخانه انتخاب مناسبی برای رستوران من است؟

در این جا مجهز کردن رستورانتان به چاپگر آشپزخانه به چند نکته بستگی دارد:

شاید رستوران شما کوچک باشد آشپزخانه رستورانتان به محل قرار گیری صندوق و نرم افزارتان نزدیک باشد و فاصله با آشپز کم باشد در این مجموعه شما میتوانید یک پرینتر حتی بدون ورودی کابل LAN خریداری کنید که هم چاپ فاکتور مشتری و هم چاپ سفارش مشتری برای آشپز را از این پرینتر دریافت کنید. و شاید رستوران شما بزرگ باشد و آشپزخانه شما از محل قرار گیری صندوق و نرم افزارتان دور باشد در این مورد می بایست برای سهولت و سرعت کار از دو عدد پرینتر مجزا استفاده کرد که یکی کنار صندوق شما برای چاپ مشتری استفاده میشود و پرینترهای دیگر که می بایست مجهز به ورودی کابل LAN  باشند برای آشپزخانه و محل تهیه غذاهای شما استفاده گردد

مطمئن شوید که محتوای سخت افزاری ما برای رستوران ها و نظرات ما را نیز بررسی کنید و خریدی مناسبی داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *